Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39682
Title: Marketing dịch vụ của các doanh nghiệp Việt Nam trong thời đại 4.0
Authors: Mai, Nguyễn Hoàng Ngân
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.5 - tr.38-40 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315155
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39682
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S52021038.pdf4.12 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.