Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39355
Title: Mối quan hệ giữa tính “sành điệu” của sản phẩm thời trang, giá trị cảm nhận và ý định mua của người tiêu dùng trẻ tuổi tại Nha Trang = The Relationship between the "Excellence’’ of the Fashion Products, the Perceived Value, and the Purchase Intention of Young Consumers in Nha Trang City
Authors: Nguyễn, Hữu Khôi
Nguyễn, Thị Nga
Bùi, Hoàng Ngọc
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.149-150 - tr.137-147 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315529
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39355
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv286S149-1502021137.pdf1.6 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.