Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39349
Title: Ảnh hưởng của chất lượng tích hợp kênh đến lòng trung thành khách hàng trong ngành khách sạn ở Việt Nam = The Effect of Multi-channel Integration Quality on Customer Loyalty in the Hotel Industry in Vietnam
Authors: Ngô, Thị Khuê Thư
Trương, Bá Thanh
Trần, Triệu Khải
Keywords: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Khoa học Thương mại - Đại học Thương mại - 2021 - no.149-150 - tr.63-75 - ISSN.1859-3666
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315522
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39349
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S149-1502021063.pdf1.86 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.