Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39169
Title: Tác động chiến lược tiếp thị xanh, trách nhiệm xã hội đến uy tín thương hiệu chủ đầu tư bất động sản và quyết định đầu tư của khách hàng cá nhân tại tỉnh Long An = The impact the green marketing strategy, social responsibility on real estate investor brand reliability and investment decisions of individual customers in Long An Province
Authors: Nguyễn, Văn Ít
Nguyễn, Thiện Hùng
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.3 - tr.267-273 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316215
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39169
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S32021267.pdf6.2 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.