Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39169
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Ít
dc.contributor.authorNguyễn, Thiện Hùng
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:50Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:50Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316215en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39169-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.3 - tr.267-273 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động chiến lược tiếp thị xanh, trách nhiệm xã hội đến uy tín thương hiệu chủ đầu tư bất động sản và quyết định đầu tư của khách hàng cá nhân tại tỉnh Long An = The impact the green marketing strategy, social responsibility on real estate investor brand reliability and investment decisions of individual customers in Long An Provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S32021267.pdf6.2 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.