Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39165
Title: Nghiên cứu các thành phần giá trị thương hiệu của doanh nghiệp Petrolimex theo quan điểm khách hàng = A research on the brand components of Petrolimex based on the customers's perceptions and assessments
Authors: Vũ, Đình Tuân
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.3 - tr.254-266 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316213
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39165
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S32021254.pdf11.8 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.