Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39058
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Hồng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ánh Tuyết
dc.date.accessioned2023-12-14T08:50:15Z-
dc.date.available2023-12-14T08:50:15Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315959en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/39058-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2021 - no.496 - tr.29-34 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleTiếp cận đánh giá quá trình trong thiết kế kế hoạch bài dạy môn Khoa học tự nhiên ở trường trung học cơ sởen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4962021029.pdf473.41 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.