Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38840
Title: Phân khúc khách hàng mua sắm dựa trên thuộc tính của các trung tâm thương mại tại Thành phố Hồ Chí Minh = Shopping orientation-defined segments based on store-choice criteria: Case of shopping centers in Ho Chi Minh City
Authors: Đinh, Tiên Minh
Lê, Vũ Lan Oanh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.64-71 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316648
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38840
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12021064.pdf7.97 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.