Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38840
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Tiên Minh
dc.contributor.authorLê, Vũ Lan Oanh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:43:37Z-
dc.date.available2023-12-14T08:43:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316648en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38840-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.64-71 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân khúc khách hàng mua sắm dựa trên thuộc tính của các trung tâm thương mại tại Thành phố Hồ Chí Minh = Shopping orientation-defined segments based on store-choice criteria: Case of shopping centers in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12021064.pdf
  • Size : 7,97 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.