Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38697
Title: Ảnh hưởng của cảm nhận về thực hiện trách nhiệm xã hội đến lòng trung thành của khách hàng trong lĩnh vực nhà hàng: bằng chứng thực nghiệm tại thành phố cần Thơ
Authors: Ngô, Mỹ Trân
Trần, Đoàn Thục
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.582 - tr.90-92 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316452
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38697
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5822021090.pdf4.23 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.