Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38690
Title: Hành vi tránh né quảng cáo cá nhân hóa của người sử dụng mạng xã hội: Khung lý thuyết nghiên cứu
Authors: Phạm, Lê Quang
Huỳnh, Thanh Tú
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.582 - tr.72-74 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316442
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38690
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5822021072.pdf
  • Size : 4,4 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.