Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38650
Title: Mô hình nghiên cứu về quản lý quan hệ khách hàng tích hợp mạng xã hội và kết quả hoạt động kinh doanh
Authors: Lê, Giang Nam
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.581 - tr.43-45 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316385
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38650
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5812021043.pdf4.21 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.