Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38614
Title: Đánh giá mức độ hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ cho vay tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Quốc tế Việt Nam - Chi nhánh Bình Dương = Evaluating the customer satisfaction with the quality of lending services provided by the Vietnam International Commercial Joint stock Bank (VIB) - Binh Duong Province Branch
Authors: Lê, Tấn Phước
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.4 - tr.232-237 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316292
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38614
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S42021232.pdf
  • Size : 5,65 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.