Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Tấn Phước
dc.date.accessioned2023-12-14T08:42:29Z-
dc.date.available2023-12-14T08:42:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316292en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38614-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.4 - tr.232-237 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá mức độ hài lòng của khách hàng cá nhân đối với chất lượng dịch vụ cho vay tại Ngân hàng Thương mại cổ phần Quốc tế Việt Nam - Chi nhánh Bình Dương = Evaluating the customer satisfaction with the quality of lending services provided by the Vietnam International Commercial Joint stock Bank (VIB) - Binh Duong Province Branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S42021232.pdf
  • Size : 5,65 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.