Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38602
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sản phẩm nhãn hiệu riêng siêu thị bán lẻ của người tiêu dùng tại thành phố Biên Hòa = Factors affecting the consumer's purchase intention for private label products of supermarkets in Bien Hoa City
Authors: Trần, Thị Minh Ngọc
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.4 - tr.164-172 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316283
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38602
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S42021164.pdf7.95 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.