Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38433
Title: Nghiên cứu đạo đức nghề nghiệp của chuyên viên quan hệ khách hàng tại các ngân hàng thương mại Việt Nam = Professional ethics of customer relation staff in 44 Vietnamese commercial banks
Authors: Lê, Thị Thu Hằng
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tâm lý học - 2021 - no.03 - tr.44 - 55 - ISSN.1859-0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316835
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38433
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv211S032021044.pdf4.84 MBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.