Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38429
Title: Tổng quan nghiên cứu về ỷ lại xã hội và ỷ lại xã hội trong học tập nhóm của sinh viên = Social loafing and students’ social loafing in group-based learning - a review
Authors: Phạm, Thu Hằng
Keywords: Tâm lý học
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tâm lý học - 2021 - no.02 - tr.81 - 97 - ISSN.1859-0098
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316831
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38429
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv211S022021081.pdf8.1 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 25, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.