Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38429
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thu Hằng
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:41Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:41Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316831en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38429-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTâm lý học - 2021 - no.02 - tr.81 - 97 - ISSN.1859-0098en
dc.subjectTâm lý họcen
dc.titleTổng quan nghiên cứu về ỷ lại xã hội và ỷ lại xã hội trong học tập nhóm của sinh viên = Social loafing and students’ social loafing in group-based learning - a reviewen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv211S022021081.pdf
  • Size : 8,1 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.