Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38349
Title: Sự ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp, nhãn hiệu xanh, bao bì xanh đến ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng Hà Nội = The impacts of the corporate social responsibility, green label and green packaging on the green product purchasing intention of Hanoian consumers
Authors: Nguyễn, Thị Thu Hương
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.188-194 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316720
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38349
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12021188.pdf6.79 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.