Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hương
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:14Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316720en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38349-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.188-194 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleSự ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp, nhãn hiệu xanh, bao bì xanh đến ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng Hà Nội = The impacts of the corporate social responsibility, green label and green packaging on the green product purchasing intention of Hanoian consumersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12021188.pdf
  • Size : 6,79 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.