Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38349
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thu Hương
dc.date.accessioned2023-12-14T08:35:14Z-
dc.date.available2023-12-14T08:35:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=316720en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/38349-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.1 - tr.188-194 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleSự ảnh hưởng của trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp, nhãn hiệu xanh, bao bì xanh đến ý định mua sản phẩm xanh của người tiêu dùng Hà Nội = The impacts of the corporate social responsibility, green label and green packaging on the green product purchasing intention of Hanoian consumersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S12021188.pdf6.79 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.