Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37929
Title: Một số nghiên cứu về marketing xã hội và các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng xanh = Some researches on social marketing and determinants of green consumption behavior
Authors: Lê, Thùy Hương
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.6 - tr.120-123 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315198
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37929
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S62021120.pdf5.29 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.