Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37876
Title: Tổng quan các mô hình nghiên cứu các yếu tố của dịch vụ bán lẻ trực tuyến ảnh hưởng tới hành vi của khách hàng
Authors: Trương, Thị Thu Hường
Lê, Quỳnh Anh
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.586 - tr.64-66 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317357
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37876
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5862021064.pdf
  • Size : 3,82 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.