Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37861
Title: Kinh nghiệm nâng cao sự hài lòng của người sử dụng dịch vụ thư viện các trường đại học
Authors: Mai, Thị Uyên
Trần, Thị Bích Ngọc
Đào, Thanh Bình
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.586 - tr.22-24 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317338
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37861
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5862021022.pdf4.04 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.