Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Thị Uyên
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorĐào, Thanh Bình
dc.date.accessioned2023-12-14T08:29:35Z-
dc.date.available2023-12-14T08:29:35Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317338en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37861-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.586 - tr.22-24 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titleKinh nghiệm nâng cao sự hài lòng của người sử dụng dịch vụ thư viện các trường đại họcen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv168S5862021022.pdf
  • Size : 4,04 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.