Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37828
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua sắm trực tuyến của người dân tại Bình Dương
Authors: Tạ, Thị Thanh Hương
Keywords: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.585 - tr.28-30 - ISSN.0868-3808
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317277
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37828
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5852021028.pdf3.92 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 30, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.