Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37767
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua các sản phẩm thời trang trên kênh trực tuyến của giới trẻ tại thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the youth's online buying intention towards fashion products in Ho Chi Minh city
Authors: Trần, Thị Minh Ngọc
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.287-293 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317884
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37767
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021287.pdf334.86 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.