Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37763
Title: Phát triển nhận diện thương hiệu điểm đến thông qua bản sắc vùng miền = Promoting the tourism destination brand identity via the regional identity
Authors: Nguyễn, Thị Vân Quỳnh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.264-269 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317880
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37763
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021264.pdf299.08 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.