Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37763
Title: Phát triển nhận diện thương hiệu điểm đến thông qua bản sắc vùng miền = Promoting the tourism destination brand identity via the regional identity
Authors: Nguyễn, Thị Vân Quỳnh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.264-269 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317880
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37763
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S62021264.pdf299.08 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.