Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37761
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng về chất lượng dịch vụ của các cửa hàng bách hóa xanh trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the satisfaction of customers with the services of mini supermarket chain Green Grocery in Ho Chi Minh City
Authors: Phạm, Hùng Cường
Trần, Thị Nhật Quỳnh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.240-253 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317877
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37761
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021240.pdf551.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.