Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37761
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorTrần, Thị Nhật Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-14T08:29:06Z-
dc.date.available2023-12-14T08:29:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=317877en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/37761-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.6 - tr.240-253 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến sự hài lòng về chất lượng dịch vụ của các cửa hàng bách hóa xanh trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh = Factors affecting the satisfaction of customers with the services of mini supermarket chain Green Grocery in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S62021240.pdf551.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

3
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.