Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36542
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi mua hàng ngẫu hứng ở Thành phố Hà Nội = Factors affecting the impulse buying behavior of Hanoi consumers
Authors: Lưu, Ngọc Anh
Nguyễn, Thị Thanh Thanh
Bùi, Hoàng Mai
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.17 - tr.117-122 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332986
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/36542
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S172021117.pdf549.42 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.