Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35241
Title: Thúc đẩy ý định của khách hàng trong việc tiêu thụ sản phẩm của doanh nghiệp xã hội = Boosting the intention of customers of purchasing products of social enterprises
Authors: Trịnh, Thị Nhuần
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.197-204 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333848
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35241
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021197.pdf953.68 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.