Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrịnh, Thị Nhuần
dc.date.accessioned2023-12-13T01:28:26Z-
dc.date.available2023-12-13T01:28:26Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333848en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35241-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.197-204 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleThúc đẩy ý định của khách hàng trong việc tiêu thụ sản phẩm của doanh nghiệp xã hội = Boosting the intention of customers of purchasing products of social enterprisesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S252021197.pdf
  • Size : 953,68 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.