Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35074
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi né tránh quảng cáo trên mạng xã hội: Nghiên cứu trong lĩnh vực cầm đồ = Impacts affecting the advertising avoidance behavior on social networks: Case study of the pawn shop industry in Vietnam
Authors: Lê, Thị Diệp Anh
Phạm, Văn Tuấn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.19 - tr.245-251 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333806
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35074
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S192021245.pdf929.92 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.