Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35074
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến hành vi né tránh quảng cáo trên mạng xã hội: Nghiên cứu trong lĩnh vực cầm đồ = Impacts affecting the advertising avoidance behavior on social networks: Case study of the pawn shop industry in Vietnam
Authors: Lê, Thị Diệp Anh
Phạm, Văn Tuấn
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.19 - tr.245-251 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333806
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35074
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S192021245.pdf929.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

35
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.