Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35052
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorQuách, Phụng Tiên
dc.date.accessioned2023-12-13T01:27:29Z-
dc.date.available2023-12-13T01:27:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333875en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/35052-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.324-335 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá sự hài lòng của khách hàng cá nhân đối với dịch vụ bán lẻ tại Ngân hàng TMCP Phát triển Thành phố Hồ Chí Minh (HDBank) Chi nhánh Thủ Dầu Một = Evaluating the satisfaction of individual customers with the quality of retail banking services provided by the Ho Chi Minh city development commercialjoint stock bank (HDBank) - Thu Dau Mot branchen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021324.pdf1.61 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.