Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34942
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Lan
dc.date.accessioned2023-12-13T01:25:26Z-
dc.date.available2023-12-13T01:25:26Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329137en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34942-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí nghiên cứu chính sách và quản lý - Đại học Quốc gia HN - 2021 - no.4 - tr.96-105 - ISSN.2615-9295en
dc.subjectTạp chí nghiên cứu chính sách và quản lý - Đại học Quốc gia HNen
dc.titleĐề xuất giải pháp nhằm tăng cường sự thích ứng của giảng viên với hình thức dạy học trực tuyến trong bối cảnh đại dịch COVID-19 (Trường hợp Trường Đại học Khoa học Xã hội và Nhân văn - Đại học Quốc gia Hà Nội) = Proposed solutions to enhance lecturers’s adaptation to e-learning in the context of Covid-19 pandemic (a case study at the VNU university of Social sciences and Humanities – Vietnam National University, Hanoi)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv184V37S042021096.pdf
  • Size : 682,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.