Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34873
Title: Mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng và lòng tin: Trường hợp nghiên cứu tại công ty Điện lực Tây Ninh = The relationship among factors of service quality, satisfaction and trust: A case study of Tay Ninh City Power Company
Authors: Nguyễn, Văn Thuận
Nguyễn, Thị Thanh Vân
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.246-251 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333856
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34873
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021246.pdf717.03 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.