Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34873
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Thuận
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Vân
dc.date.accessioned2023-12-13T01:25:01Z-
dc.date.available2023-12-13T01:25:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333856en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34873-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.25 - tr.246-251 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, sự hài lòng và lòng tin: Trường hợp nghiên cứu tại công ty Điện lực Tây Ninh = The relationship among factors of service quality, satisfaction and trust: A case study of Tay Ninh City Power Companyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S252021246.pdf717.03 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.