Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34628
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Hoài Châu
dc.contributor.authorPhạm, Thành Đạt
dc.date.accessioned2023-12-13T01:23:43Z-
dc.date.available2023-12-13T01:23:43Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=329104en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34628-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2021 - no.8 - tr.1538-1552 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleKiến thức của học sinh tiểu học về nghĩa toán tử của phân số = Knowledge of primary students on the operator meaning of fractionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V18S820211538.pdf
  • Size : 1,28 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.