Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34395
Title: Phân tích các nhân tố tác động đến ý định sử dụng e-banking của khách hàng ở Việt Nam = Examining factors affecting customers’ intention to use e-banking in Vietnam
Authors: Vũ, Thị Kim Chi
Keywords: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.9 - tr.46-56 - ISSN.1859-2171
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330678
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34395
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V226S92021046.pdf860.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

12
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.