Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34318
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng chất lượng dịch vụ nhà hàng: Trường hợp tại Khách sạn sài Gòn Vĩnh Long = Factors affecting the satisfaction of guests with the restaurant's service quality: Case study of Saigon Vinh Long Hotel's restaurant
Authors: Đặng, Thị Thúy An
Nguyễn, Trung Tiến
Phan, Thị Tiếm
Ngô, Cẩm Tiên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.19 - tr.239-244 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333796
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34318
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S192021239.pdf681.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

140
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.