Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34318
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng chất lượng dịch vụ nhà hàng: Trường hợp tại Khách sạn sài Gòn Vĩnh Long = Factors affecting the satisfaction of guests with the restaurant's service quality: Case study of Saigon Vinh Long Hotel's restaurant
Authors: Đặng, Thị Thúy An
Nguyễn, Trung Tiến
Phan, Thị Tiếm
Ngô, Cẩm Tiên
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2021 - no.19 - tr.239-244 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=333796
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34318
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S192021239.pdf681.79 kBAdobe PDF
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Nov 13, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.