Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34306
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Trường
dc.date.accessioned2023-12-12T09:45:38Z-
dc.date.available2023-12-12T09:45:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330544en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34306-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.8 - tr.17-24 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới tài sản thương hiệu của các sàn thương mại điện tử Việt Nam = Factors affecting brand equity of e-commerce platforms in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv178V226S82021017.pdf654.76 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

33
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.