Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Trường
dc.date.accessioned2023-12-12T09:45:38Z-
dc.date.available2023-12-12T09:45:38Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=330544en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/34306-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2021 - no.8 - tr.17-24 - ISSN.1859-2171en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyênen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới tài sản thương hiệu của các sàn thương mại điện tử Việt Nam = Factors affecting brand equity of e-commerce platforms in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv178V226S82021017.pdf
  • Size : 654,76 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.