Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33165
Title: Sử dụng mô hình SERVQUAL trong phân tích sự hài lòng của du khách loại hình du lịch văn hóa: Trường hợp nghiên cứu tại tỉnh Đắk Lắk, Việt Nam = Using SERVQUAL model to analyse cultural tourist satisfaction: Case study of Dak Lak province, Vietnam
Authors: Lê, Hữu Nghĩa
Nguyễn, Thị Hồng Phương
Nguyễn, Phương Ngọc Trinh
Keywords: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Phát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.4 - tr.1293-1305 - ISSN.2588-1043
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332020
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33165
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V5S420211293.pdf2.12 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.