Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33165
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hữu Nghĩa
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Ngọc Trinh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:52:48Z-
dc.date.available2023-12-12T08:52:48Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332020en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33165-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.4 - tr.1293-1305 - ISSN.2588-1043en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleSử dụng mô hình SERVQUAL trong phân tích sự hài lòng của du khách loại hình du lịch văn hóa: Trường hợp nghiên cứu tại tỉnh Đắk Lắk, Việt Nam = Using SERVQUAL model to analyse cultural tourist satisfaction: Case study of Dak Lak province, Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv149V5S420211293.pdf
  • Size : 2,12 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.