Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33165
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hữu Nghĩa
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Phương Ngọc Trinh
dc.date.accessioned2023-12-12T08:52:48Z-
dc.date.available2023-12-12T08:52:48Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332020en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33165-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.4 - tr.1293-1305 - ISSN.2588-1043en
dc.subjectPhát triển Khoa học & Công nghệ: Khoa học xã hội và Nhân văn (ĐHQG TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleSử dụng mô hình SERVQUAL trong phân tích sự hài lòng của du khách loại hình du lịch văn hóa: Trường hợp nghiên cứu tại tỉnh Đắk Lắk, Việt Nam = Using SERVQUAL model to analyse cultural tourist satisfaction: Case study of Dak Lak province, Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149V5S420211293.pdf2.12 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.