Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Văn Quang
dc.contributor.authorVũ, Đình Khoa
dc.contributor.authorHà, Thành Công
dc.contributor.authorNguyễn, Mạnh Cường
dc.contributor.authorĐỗ, Hải Hưng
dc.date.accessioned2023-12-12T08:35:33Z-
dc.date.available2023-12-12T08:35:33Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=331932en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/33128-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2021 - no.6 - tr.157-163 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titleTrách nhiệm xã hội và sự gắn bó của nhân viên: Vai trò của sự tự hào và sự đồng nhất hóa tại các doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Hà Nội = Corporate social responsibility and retention of employees: Role of perceived pride and organizational identification in SMEs in Hanoien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V57S062021157.pdf
  • Size : 712,37 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.