Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32473
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Duy Chinh Trung tâm
dc.date.accessioned2023-12-12T08:17:26Z-
dc.date.available2023-12-12T08:17:26Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332529en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32473-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.311-322 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleGiáo dục hành vi thích ứng cho học sinh khuyết tật trí tuệ cấp tiểu học theo tiếp cận sinh thái học và bản đồ hành vi xã hội thông qua nghiên cứu trường hợp = Educating adaptive behavior for students with intellectual disabilities in primary school by ecological approach and social behavior mapping through case studyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V66GDS4AB2021311.pdf789.38 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.