Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32442
Title: Nghiên cứu mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ, hình ảnh thương hiệu, giá trị nhận được, niềm tin, sự hài lòng, và lòng trung thành của khách hàng cá nhân trong ngành ngân hàng = Research the relationship between service quality, brand images, value received trust, satisfaction, and loyalty in banking secto
Authors: Ngô, Đức Chiến
Keywords: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.2 - tr.76-98 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332484
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32442
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S2021076.pdf617.38 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

197
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.