Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32315
Title: Các nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng cá nhân về dịch vụ Internet Banking của các ngân hàng thương mại tại Thành phố Hồ Chí Minh = Determinants affecting individual customer satisfaction about Internet Banking services of commercial banks in Ho Chi Minh City
Authors: Nguyễn, Thị Bình Minh
Khúc, Đình Nam
Phan, Thị Lệ Hằng
Keywords: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Khoa học (ĐH Mở TP. Hồ Chí Minh) - 2021 - no.3 - tr.121-134 - ISSN.2734-9306
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332329
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32315
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv404S32021121.pdf429.33 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Dec 22, 2024

Download(s)

205
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.