Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNorie, Fukuda
dc.contributor.authorTaishi, Takezawa and Tetsuro Takeda
dc.date.accessioned2023-12-12T08:11:40Z-
dc.date.available2023-12-12T08:11:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=332254en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/32241-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội) - 2021 - no.4AB - tr.11-17 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm Hà Nội)en
dc.titleNghiên cứu điển hình tập trung vào việc tăng cường phát triển xã hội và học tập của học sinh tiểu học khuyết tật phát triển thông qua các hoạt động tự lực trong các lớp học có nhu cầu đặc biệt = A case study focusing on enhancing social development and learning of elementary school students with developmental disabilities through self-reliance activities in special needs classesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V66GDS4AB2021011.pdf
  • Size : 372,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.